Miért akadozik a youtube?

A youtube videók lejátszásakor tapasztalható problémáknak több oka is lehet. Az akadozást okozhatja a böngésződ, illetve a számítógéped terheltségi szintje is. Ha túl sok bővitmény fut a böngésződben, akkor ezek valamilyen úton-módon bezavarhatják a Flash plugin működését, mely lehetővé teszi a videók lejátszását. Ugyan ez a program igen kényes lehet arra, ha rengeteg egyéb más alkalmazást futtatsz a háttérben, esetleg számítógéped képességei sem épp a legjobbak. A Flash plugin frissítése bizonyos esetekben orvosolhatja a problémát.

Előfordul azonban az is, hogy alapvető elérhetőségi problémákba ütközöl, tehát maga az oldal akadozik, vagy egyáltalán nem töltődik be. Más jellegű probléma, de az is megeshet, hogy egy adott videót nem tudsz megnézni, mert a youtube nem engedi a megtekintését hazánkban, illetve egy adott országra vagy régióra szűkíti a megtekintés lehetőségét. Nem véletlenül említem ezt egy lapon egy problémával, hiszen a következő megoldás mindkettőt orvosolja.

Ha nem éred el a youtubot, vagy nagyon lassan töltődik, akkor próbáld meg elérni az úgynevezett vidproxy szolgáltatással. Ha így sem töltődik be, esetleg maga a vidproxy oldala sem elérhető, akkor előfordulhat, hogy internetszolgáltatód rakoncátlankodik, esetleg a haza internet szolgáltatásban vannak fennakadások, melyekre egyébként néha orvos a vidproxy, hiszen működésének lényege az, hogy megkerülhetjük a hazai szerverek egy részét a céloldal elérése során.

Ha konkrét problémád van, írd meg kommentben! Ha ismersz egy konkrét problémát és a megoldást is rá, szintén vár rád a komment szekció! Kellemes videózást!

20 megjegyzés:

  1. Teljes képernyő üzemmódban akadozik a youtube-lejátszás,valaki tud rá megoldást?

    VálaszTörlés
  2. Én sem értem milehet a gond a gépemmel HD 3650 VGA és Athlon 64 3200+ procival rendelkezem 2giga ram is ketyeg, de youtube akad és akkor ha video is megy ha csak zene+kép az rendesen megy megse kell állitanom.
    Videonál megálítom betőlt utánna inditom akkor is akad hang +kép is de ha tálcára teszem akkor már a hang jó de nemlátok..
    proci is 100% on fut nem értem frissités fen van flash ből és böngészőből is /hozzáteszem régebben p3 as gépemen jobban ment a video/ most kiprobáltam azt a gépet is és anyira terheli a flash player hogy az képes kifagyni is, sztem tul sok az ujj frissités vehetjük a drága gépeket... :/

    VálaszTörlés
  3. Nálam is egyfolytában akadozik,pedig teljesen be van töltve a videó és nem is írja ki hogy pufferelne. Egyszerüen böngészek a neten, görgetem az oldalakat és egyfolytába akadozik! 3 éve ugyanaz a gépem és eddig semmi baja nem volt, kiválóan vitt mindent!Már vagy 2-3 hónapja viszont ezzel küszködök és nagyon rossz,hogy nem lehet végighallgatni egy klipet! Ezt ne értem?!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ugyanez a problémám,ahogy az előttem lévő is írja,2-3 hónapja akadozik és egy kisebb videót sem tudok már rajta meghallgatni. Pedig a gépem tökéletesen működik,és rengeteg szabad hely is van rajta. Akármelyik Flash Playert töltöm le, egyikkel sem megy.
    Érdekes régebben semmi problémám nem volt.
    És nem csak a youtube a baj,hanem több videólejátszó oldal sem hajlandó működni rendesen.

    KÉREM VALAKI ADJON VÁLASZT RÁ!!!

    KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  5. Nekem a kukik, előzmények, és minden helyben tárolt adat törlése megoldotta a problémát, azóta száguldva dolgozik a pufferelés hd videóknál is.

    VálaszTörlés
  6. Valaki mondjon valami mást mert nálam nem vállt be :(

    VálaszTörlés
  7. nekem meg a crome akad pedig végig betöltöt és még is :(

    VálaszTörlés
  8. most töltöttem le a Crome-ot,igaz nem tökéletes de nem akad annyira mint a Mozilla

    VálaszTörlés
  9. nallam minden update fent volt es csak egy bios frissites okozta az akadozast!

    VálaszTörlés
  10. A youtube nálam is 2-3 hónapja (annak ellenére, hogy video-folyam nincs, csak hang és a netem brutál gyors) akadozik.
    Néztem a task managert, az adobe flash player 5-33%-os prociterhelést generál. Ekkor kezdtem el flash player alternatívát keresni, ami nincs, de el lehet indítani a youtube-ot HTML5 módban. Emitt:

    http://www.youtube.com/html5

    Innentől nem kell a flash player, de átmászik a terhelés a firefoxra. Ugyanúgy magas a procihasználat, viszont nem akadozik tovább. Legalábbis nálam nem...

    Próbálja ki aki gondolja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaaa nagyon jó lett! Végre nem szaggat!Pedig nekem aztán gyenge gépem van! :) Intel Celeron 1.20 Ghz Sis mirage 3 256 Mb videokártya ha egyáltalán annak lehet nevezni!!?:) Köszi szépen az infot!!

      Törlés
    2. Nálam egy aránylag jónak mondható gépen (i3+4GB+Geforce GT220) volt egy bizonyos videó (https://www.youtube.com/watch?v=tpxOqOSik-Y), ahol a kép már élvezhetetlenül szaggatott, pedig szinte mindent kilőttem alóla és a Firefoxban sem futkároznak össze-vissza a pluginek (amik naprakészek).
      A Youtube HTML5-re állítása egycsapásra megoldotta a problémát.
      Köszi az infót!

      Törlés
    3. A Firefox nem támogatja a H.264 szabványt... https://www.youtube.com/html5 oldalon ellenőrizhető.

      Törlés
  11. Újratelepítettem a windows-t, azelőtt jól ment., most akadozik. amúgy a gépen a filmek jól mennek... mit tehetnék?

    VálaszTörlés
  12. Nekem van egy 10 éves laptopom,1,7-es proci 265MB ram. Az Explórerrel, Chrome-al és a Mozillával is nézhetetlenek a videók, főleg a Youtube. A Youtubét az SMPlayerrel tökéletesen tudom használni,nem akad, olyan a miősége mint az asztali gépemen amiben van egy 4 magos proci és 4 giga ram. Ha más oldalon nézek videót ahhoz az Operát használom, ez megoldotta a problémát,csak néha akad, de szerintem ez nem a gépem hanem az oldal problémája.

    VálaszTörlés
  13. Nem a gépetekkel van a baj. Én is így jártam.
    Újra raktam a gépet, két hétig jó volt aztán újra beszaggat.
    Valamilyen program bemászik a rendszerbe. Nem vírus, hanem valami más.
    Volt egy program ami megtalálta ezeket a bemászott vackokat, csak nem tudtam regisztrálni, így most is lassú a gép. Ne kérdezzétek mi volt a program, mert már nem emlékszem a nevére. Próbálkozzatok, én is azt teszem, ha meg van írok.

    VálaszTörlés
  14. sziasztok! nálunk az a jelenség, hogy bármilyen böngészőn youtubozol, hang kép, video megy , de a kommentek nem látszanak. Chrome / mozzila beállítások u.azok, mint amikor feltelepíted. Tiszt a gép, új telepítés. Tűzfal, vírusírtó off . Tud valaki valami megoldást? köszönöm!

    VálaszTörlés